Акаунтът може да бъде създаден чрез обичайния начин за регистрация.>
Моля, свържете се с горещата линия [email protected], ако имейл адресът ви вече се използва. Нашият екип ще се радва да ви помогне.
Акаунтът може да бъде изтрит в менюто Моят акаунт – Настройки – Изтриване на акаунт.
Личната информация може да бъде променена, след като влезете в раздела “Моят акаунт” – “Лична информация”.
Акаунтът ви не може да бъде прехвърлян и това е в противоречие с правилата и условията. В случай на нарушение ще блокираме профила ви.
Паролата може да бъде променена по всяко време, след като влезете в менюто “Моят акаунт” – “Промяна на паролата”.
Можете да промените паролата си по време на процеса на влизане.
Кликнете върху Вход – забравена парола и въведете имейл адреса си. Ще ви изпратим имейл, за да смените паролата си.
По време на закупуването на билета може да се добави метод за плащане. За да го промените или изтриете, “отидете в Моят акаунт – Методи на плащане”.
От съображения за сигурност приемаме кредитни карти само от български издатели на кредитни карти.
За да закупите билети от уебсайта или приложението, трябва да имате акаунт в Cineland. Всички приемани методи на плащане можете да намерите в нашите често задавани въпроси.
Не можете да закупите билети онлайн като гост. Моля, регистрирайте се за акаунт в Cineland. Можете да закупите билет от касата по всяко време без регистрация.
Добавяне на допълнителни места в скицата на местата.
Онлайн приемаме следните:
Можете да използвате и своите карти за подаръци/ваучери.
Закупените билети ще бъдат изпратени в PDF формат на регистрирания имейл адрес (моля, проверете и папката SPAM). Уверете се, че имате достъп до имейл, който сте регистрирали.
След това можете да съхранявате билетите в портфейла на приложението или мобилния си телефон. Закупените от вас билети също се намират в раздела “Моят акаунт”.
Можете също така да изпратите билетите в pdf формат по имейл.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Билети за посетители с увреждания могат да бъдат закупени онлайн.
Кой има право да закупи билети за места за хора с увреждания?
Лицата с увреждания, които използват инвалидни колички или други устройства за придвижване, могат да закупят билети за достъпни места. Други лица с увреждания имат право да закупят билети за достъпни места, ако се нуждаят от използване на характеристиките на достъпните места. Купувачът на билети може например да има
За покупката е необходим акаунт в Cineland, а резервациите са възможни само с валиден акаунт.
Препоръчваме ви да проверите скицата на местата в киното, преди да направите резервация, или да се свържете с нас за повече информация. Моля, имайте предвид, че не всички киносалони са достъпни за хора с инвалидни колички.
The purchased tickets are available after login under My Account – Ticket Purchases. Закупените билети са достъпни след влизане в менюто MyAccount – TicketPurchases.
Билетите могат да бъдат препратени еднократно на получател като PDF файл или да бъдат прикрепени към портфейла. Могат да бъдат препратени веднъж на получател ваш познат или приятел като PDF файл или прикачени към портфейл на мобилен телефонили друго място за съхранение..
Билетът може да бъде добавен в портфейл.
При влизане можете да покажете билета в печатен или в цифров вариант в приложението или портфейла си.
Закупените билети не могат да бъдат анулирани.
Ако сте въвели правилния имейл адрес и не сте не сте получили потвърждение на поръчката по електронната поща (проверете и в папката SPAM), покупката на билети не е била успешна. Сумата за закупуване на билетите няма да бъде начислена или ако е вече изтеглена тя ще бъде автоматично кредитирана в сметката ви в рамките на няколко часа.
За повече информация се свържете с нас.
Ако сте били таксувани в приложението, но не сте получили потвърждение на поръчката (билети в пощенската кутия или в папката SPAM), моля, изпратете ни следната информация чрез формата за контакт:
Ще го проверим и ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Ако имате проблеми с плащането на билет, може да се наложи да отстраните проблем в профила си за плащания. Проверете дали методът ви за плащане е актуален. Ако това не е така, моля, актуализирайте го.
Моля, свържете се с нас в случай на въпроси.
Ако сте били таксувани за една и съща транзакция повече от веднъж, моля, изпратете ни следната информация:
Ще проверим проблема и ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Моля, уверете се, че сте влезли в профила си.
Можете да намерите резервираните си билети в профила си в раздел Резервации. Можете да закупите запазени билети тук. Моля, обърнете внимание, че запазените билети не дават право на вход в киното. Това е възможно само със закупени (заплатени) билети. Моля, освободете неизползваните и резервирани билети чрез функцията за анулиране възможно най-скоро. Резервациите са автоматично изтрити ако не са закупени в рамките на 30 минути преди началния час на прожекцията.
Онлайн билети могат да бъдат резервирани само с акаунт в Cineland. Ако не сте влезли в системата, бутонът “Резервация” ще бъде сив (неактивен). Влезте, за да продължите.
Новата филмова програма за предстоящата киноседмица (от петък до четвъртък) се публикува винаги в сряда на обяд. Билетите за тези прожекции се продават в сряда от 15:00 ч. тук, в приложението и във всички кина Cineland.
Приложимите възрастови оценки се показват за всеки филм.
Когато купувате билети онлайн, цената на билетите също ще бъде показана в профила ви.
Закупените карти за подаръци можете да намерите в профила си в раздел Карти за подаръци.
Имате две възможности да използвате картата си за подарък.
Картите за подарък могат да се използват за закупуване на билети на касите, онлайн на cineland.bg и в приложението Cineland.
В кината те могат да се използват и за закупуване на освежителни напитки.
Текущото салдо на карта за подарък може да се провери онлайн и в приложението Cineland в раздел Карти за подарък – Справка за салдо.
За повече информация как да закупите карти за подаръци за компании, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка. Ето нашия формуляр за контакт.
Картите за подаръци са валидни 10 години от датата на издаване.
Картите за подаръци не се заменят в случай на загуба, кражба или повреда.
Ваучерите във Вашия акаунт са придобивки, които сте спечелили чрез покупка или които сте получили като част от промоция от Cineland.
Моля, обърнете внимание на следното:
С опцията “Приложи” можете да приложите съществуващ ваучер.
Подробна информация за посещението на кината Cineland за хора с увреждания можете да намерите тук.
Ако сте забравили или изгубили какъвто и да е предмет в киното, най-лесният и бърз начин е да се върнете в киното и да се свържете с касата, за да го поискате. Освен това можете да ни изпратите заявката си чрез формуляра за контакт.
Довеждането на кучета и други домашни любимци е строго забранено съгласно правилника на хотела. За съжаление не можем да правим изключения.
Разбира се, кучетата помощници са добре дошли.
Свържете се с нашия екип за поддръжка. С удоволствие ще ви помогнем. Ето нашия формуляр за контакт.