FAQ

FAQ

Изберете това, за което ви е необходима помощ

Преглед

Акаунт в Cineland

Създаване на акаунт

Създаване на акаунт

Акаунтът може да бъде създаден чрез обичайния начин за регистрация.>

Не мога да се регистрирам, защото изглежда, че имейлът ми вече е регистриран

Моля, свържете се с горещата линия [email protected], ако имейл адресът ви вече се използва. Нашият екип ще се радва да ви помогне.

Изтриване на акаунт

Акаунтът може да бъде изтрит в менюто Моят акаунт – Настройки – Изтриване на акаунт.

Лична информация

Промяна на личната информация

Личната информация може да бъде променена, след като влезете в раздела “Моят акаунт” – “Лична информация”.

Прехвърляне на сметка на друго лице

Акаунтът ви не може да бъде прехвърлян и това е в противоречие с правилата и условията. В случай на нарушение ще блокираме профила ви.

Парола

Промяна на паролата

Паролата може да бъде променена по всяко време, след като влезете в менюто “Моят акаунт” – “Промяна на паролата”.

Възстановяване на паролата

Можете да промените паролата си по време на процеса на влизане.

Кликнете върху Вход – забравена парола и въведете имейл адреса си. Ще ви изпратим имейл, за да възстановите паролата си.

Методи на плащане

Добавяне, изтриване или съхраняване на методи за плащане

По време на закупуването на билета може да се добави метод за плащане. За да го промените или изтриете, “отидете в Моят акаунт – Методи на плащане”.

Приемате ли кредитни карти от чуждестранни издатели на кредитни карти?

От съображения за сигурност приемаме кредитни карти само от български издатели на кредитни карти.

Билети

Закупуване на билети

Закупуване на билети чрез приложение или онлайн

За да закупите билети от уебсайта или приложението, трябва да имате акаунт в Cineland. Всички приети методи на плащане можете да намерите в нашите често задавани въпроси.

Закупете билет като гост

Не можете да закупите билети онлайн като гост. Моля, регистрирайте се за акаунт в Cineland. Можете да закупите билет от касата на всеки време без регистрация.

Увеличаване/намаляване на броя на местата по време на процеса на покупка

Добавяне на допълнителни места в плана на местата.

Приети методи на плащане в Cineland

Онлайн приемаме следните документи:

  • кредитна карта

Можете да използвате и своите карти за подаръци/ваучери.

Как да получа закупените онлайн билети?

Закупените билети ще бъдат изпратени в PDF формат на регистрирания имейл адрес (моля, проверете и папката SPAM).

След това можете да съхранявате билетите в портфейла на приложението или мобилния си телефон. Закупените от вас билети също се намират в раздела “Моят акаунт”.

Можете също така да изпратите билетите в pdf формат по имейл.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Купуване на билети за места с достъп за инвалидни колички онлайн

Билети за посетители с увреждания могат да бъдат закупени онлайн.

Кой има право да закупи билети за достъпни места?

Лицата с увреждания, които използват инвалидни колички или други устройства за придвижване, могат да закупят билети за достъпни места. Други лица с увреждания имат право да закупят билети за достъпни места, ако се нуждаят от използване на характеристиките на достъпните места. Купувачът на билети може например да има

За покупката е необходим акаунт в Cineland, а резервациите са възможни само с валиден абонамент за синия киноклуб.

Препоръчваме ви да проверите плана на местата в киното, преди да направите резервация, или да се свържете с нас за повече информация. Моля, имайте предвид, че не всички киносалони са достъпни за хора с инвалидни колички.

Закупени билети

Къде мога да намеря закупените си билети?

The purchased tickets are available after login under My Account – Ticket Purchases. Закупените билети са достъпни след влизане в менюто MyAccount – TicketPurchases.

Препращане на закупени билети

Билетите могат да бъдат препратени еднократно на получател като PDF файл или да бъдат прикрепени към портфейла. Могат да бъдат препратени веднъж на получател ваш познат или приятел като PDF файл или прикачени към порфейл на мобилен телефонили друго място за съхранение..

Добавяне на билет в портфейла

Билетът може да бъде добавен в портфейл.

Влизане в театъра с дигитален или печатен билет

При влизане можете да покажете билета в печатен или в цифров вариант в приложението или портфейла си.

Отмяна на закупените билети

Може ли закупеният билет да бъде анулиран?

Закупените билети не могат да бъдат анулирани.

Покупката на билети е неуспешна

Закупих билет, но не получих имейл за потвърждение. Завършена ли е моята покупка?

Ако сте въвели правилния имейл адрес и не сте получили потвърждение на поръчката по електронната поща (също в папката SPAM), покупката на билети не е била успешна. Сумата за закупуване на билетите няма да бъде начислена или кредитирана в сметката ви в рамките на няколко часа.

За повече информация се свържете с нас.

Кредитната карта е била таксувана и не е получен билет.

Ако сте били таксувани в приложението, но не сте получили потвърждение на поръчката (билети в пощенската кутия или в папката SPAM), моля, изпратете ни следната информация чрез формата за контакт:

  • Кога е направена покупката (дата/час)
  • Сума
  • Избран метод на плащане
  • В случай на плащане с кредитна карта – първите 6 и последните 4 цифри на кредитната карта

Ще го проверим и ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Покупката на билети не може да бъде завършена

Ако имате проблеми с плащането на билет, може да се наложи да отстраните проблем в профила си за плащания. Проверете дали методът ви за плащане е актуален. Ако това не е така, моля, актуализирайте го.

Моля, свържете се с нас в случай на въпроси.

Бях таксуван двойно от кредитната си карта.

Ако сте били таксувани за една и съща транзакция повече от веднъж, моля, изпратете ни следната информация:

  • дата на транзакцията
  • екранна снимка на извлечението от кредитната ви карта (която показва и двете транзакции).
  • фактура или електронна касова бележка, ако разполагате с тях

Ще проверим проблема и ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Резервации

Направете резервация за билети

Моля, уверете се, че сте влезли в профила си.

Можете да намерите резервираните си билети в профила си в раздел Резервации. Можете да закупите запазени билети тук. Моля, обърнете внимание, че запазените билети не дават право на вход в киното. Това е възможно само със закупени билети. Моля, освободете неизползваните и резервирани билети чрез функцията за анулиране възможно най-скоро.

Онлайн резервация на билети без акаунт в Cineland

Онлайн билетите могат да бъдат резервирани с акаунт в Cineland.

Програма

Филмова програма

Кога ще бъде публикувана филмовата програма за предстоящата седмица

Новата филмова програма за предстоящата киноседмица (от четвъртък до сряда) се публикува винаги в понеделник. Билетите за тези прожекции са налични в понеделник от 18:00 ч. тук, в [link cinema page] и във всички киносалони на Blue Cinema.

Специфична информация за филмите и програмата

Възрастова категория

Приложимите възрастови оценки се показват за всеки филм.

Цени на билетите

Когато купувате билети онлайн, цената на билетите също ще бъде показана в профила ви.

Карти за подарък и ваучери

Карти за подаръци

Закупуване на карта за подарък
Електронни карти за подаръци могат да бъдат закупени онлайн или в приложението Cineland. Те могат да бъдат давани и изпращани директно онлайн.
Физическите карти за подаръци са налични във всички кина Cineland.
Как мога да използвам картата за подарък?

Закупените карти за подаръци можете да намерите в профила си в раздел Карти за подаръци.
Имате две възможности да използвате картата си за подарък.

  • Изпратете/разпределете: Направете другите щастливи и изпратете картата за подарък с лично съобщение. Получателят ще получи имейл, а за получателите със собствен акаунт картата ще бъде включена и в акаунта им в Cineland. Щракнете върху “Използвай като подарък”, ако искате да подарите картата. Моля, обърнете внимание, че веднъж изпратени/използвани, картите за подаръци не могат да бъдат използвани отново.
  • Използвайте себе си: Освен това можете сами да използвате картите за подаръци при закупуване на билети и други. Кликнете върху опцията “Използвай”.
Изкупуване на карти за подаръци

Картите за подарък могат да се използват за закупуване на билети на касите, онлайн на cineland.bg и в приложението Cineland.

В кината те могат да се използват и за закупуване на освежителни напитки.

Запитване за баланс

Текущото салдо на карта за подарък може да се провери онлайн и в приложението Cineland в раздел Карти за подарък – Справка за салдо.

Карти за подаръци за фирми

За повече информация как да закупите карти за подаръци за компании, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка. Ето нашия формуляр за контакт.

Валидност на картите за подаръци на Cineland

Картите за подаръци са валидни 10 години от датата на издаване.

Загубена / повредена / открадната карта за подаръци

Картите за подаръци не се заменят в случай на загуба, кражба или повреда.

Ваучери

Какви са купоните в профила ми и откъде идват?

Ваучерите във Вашия акаунт са придобивки, които сте спечелили чрез покупка или които сте получили като част от промоция от Cineland.

Моля, обърнете внимание на следното:

  • Ваучерите са валидни за ограничен период от време и не могат да бъдат използвани след това.
  • Някои ваучери могат да бъдат препратени като подарък на посочен от вас имейл адрес. След това вече няма да можете да ги използвате сами.

С опцията “Приложи” можете да приложите съществуващ ваучер.

Кино и информация

Работно време
Можете да намерите работното време на нашите кина Cineland в раздел >.
Посетители с увреждания

Подробна информация за посещението на кината Cineland за хора с увреждания можете да намерите тук.

Изгубени и забравени предмети

Ако сте забравили или изгубили какъвто и да е предмет в киното, най-лесният и бърз начин е да се върнете в киното и да се свържете с касата, за да го поискате. Освен това можете да ни изпратите заявката си чрез формуляра за контакт.

Позволяват ли се кучета в киното?

Довеждането на кучета и други домашни любимци е забранено съгласно правилника на хотела. За съжаление не можем да правим изключения.

Разбира се, кучетата помощници са добре дошли.

Свържете се с

Телефонна линия за помощ
Нашият екип с удоволствие ще отговори на всички въпроси за Cineland.
Форма за контакт

Свържете се с нашия екип за поддръжка. С удоволствие ще ви помогнем. Ето нашия формуляр за контакт.