ЛОЯЛНА ПРОГРАМА
ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ CINELAND
ОБЩИ УСЛОВИЯ И ПРАВИЛА
I. Организатор на „Програмата за лоялни клиенти CINELAND“ е Синеленд ООД, с ЕИК 203209199.
II. Целта на програмата за лоялни клиенти е да предоставим привилегии и отстъпки за тях (наричана нататък „Програмата“).
III. Програмата влиза в сила от 01.05.2024 г. и е валидна за всички кина от веригата CINELAND. Програмата не е ограничена във времето. Синеленд си запазва правото да я прекрати при условията по-долу.
IV. Ако се идентифицирате чрез членската си карта или профила си на сайта/приложенията на Синеленд, когато харчите пари, ние водим статистика за това и вие натрупвате точки, които по-късно можете да използвате за награди, според формулировките по-долу.
V. Периодически може да обявяваме събития и прожекции, които ще бъдат достъпни единствено за членове на Програмата.
VI. С регистрацията си приемате настоящите правила и се задължавате да ги спазвате.
VII. УСЛОВИЯ ЗА ЧЛЕНСТВО. РЕГИСТРАЦИЯ:
чл. 7.01 За да станете член на Програмата, трябва да се регистрирате безплатно на уебсайта ни www.cineland.bg или в приложенията ни за iOS (налично за изтегляне от Apple App Store с име Cineland) и Android (налично в Google Play с име Cineland). Която и възможност за регистрация да изберете вие ще имате един общ профил за всички електронни канали.
чл. 7.02 Възможно е да се регистрирате за членство в Програмата и на касата на всяко от кината.
чл. 7.03 При регистрация получавате членска карта в електронен вид.
чл. 7.04 Синеленд не издава физическа карта за членството в Програмата.
чл. 7.05 Задължително условие за регистрация е да потвърдите (валидирате) по електронен път имейл адреса, който сте посочили. Ще получите имейл с линк за активация. Кликнете връзката в него и с това валидацията е завършена.
чл. 7.06 В случай, че не потвърдите имейл адреса си съгласно чл. 7.05 вашият профил се счита за неактивен и не може да бъде използван.
чл. 7.07 На потвърденият имейл адрес ние ще ви изпращаме вашите електронни билети, електронни касови бележки, резервации, фактури, електронни ваучери и актуална информация за филми и/или новости в кината ни.
чл. 7.08 Синеленд не носи отговорност за загубена информация, ако сте посочили недействителен имейл при регистрацията или ако загубите контрол върху посочения имейл и не сте в състояние да получавате електронна поща на този адрес.
чл. 7.09 В електронния ви профил можете да откриете закупените онлайн билети и направените резервации.
чл. 7.10 Членската картата може да бъде използвана във всички обекти от верига кина CINELAND, независимо къде е издадена.
чл. 7.11 При регистрацията за Програмата трябва да предоставите вашите реални имена, имейл и телефон, които по-късно ще използваме да ви идентифицираме. Обърнете внимание, че при всяка трансакция касиерите могат да поискат да се легитимирате, особено в случаите, когато желаете да използвате точки за стока или услуга.
чл. 7.12 Когато се регистрирате за пръв път вие ставате член на нашата лоялна програма на най-ниското 1-во ниво „Bronze“. С времето, когато натрупвате точки и преминете съответния праг повишавате нивото си на членство в по-горното. Следващото по-високо ниво е Silver, следвано от Gold и накрая Platinum. Колкото по-високо е вашето ниво на членство, толкова повече привилегии получавате.
чл. 7.13 Как се преминава от едно ниво на членство към по-горно:
(a) при достигане на общ обем от 500 точки – системата автоматично ще ви присъедини към 2-ро ниво на членство „Silver“;
(b) при достигане на общ обем от 1000 точки – системата автоматично ще ви присъедини към 3-то ниво на членство „Gold“;
(c) при достигане на общ обем от 2000 точки – системата автоматично ще ви присъедини към 4-то и най-високо ниво на членство „Platinum“;
чл. 7.14 Как се понижава нивото на членство:
(a) Ако за период от 6 месеца не сте правил регистрирана покупка в някое от нашите кината CINELAND системата автоматично ще понижи вашето ниво на членство с 1 степен. Например: ако сте Silver член и 6 месеца не сте реализирал/а регистрирана покупка в някой от нашите обекти, при условията на тези общи условия, системата автоматично ще понижи вашето ниво на членство на ниво Bronze.
VIII. КАК НАТРУПВАТЕ ТОЧКИ:
чл. 8.01 Първо, важно и задължително условие е да уведомите касиера, че имате членство в нашия клуб и да предоставите QR код на вашата членска карта от вашия профил. Това трябва да стане преди заплащане на вашата покупка!
чл. 8.02 Ако направите поръчка или покупка и не сте уведомили служителя или не сте влезли в електронния ви профил ние няма да можем да ви начислим точки. Не е възможно добавяне на точки по-късно, дори и да представите доказателства за направена покупка.
чл. 8.03 Като член на програмата за “Лоялни клиенти” вие получавате 1 точка за всеки 1,00 лев, с който сте заплатили стоки и/или услуги в кината CINELAND – независимо дали на касите или онлайн, но при спазване на условието на чл. 6.02.
чл. 8.04 Точките, които получавате при покупка са с валидност 6 месеца от датата на придобиване. Ако не бъдат използвани в този срок точките биват автоматично унищожени.
чл. 8.05 От време на време може да обявяваме промоционален „Happy Hour“, като в този период ще получавате повече точки – според обявените условия на промоцията.
IX. КАК ХАРЧИТЕ ТОЧКИТЕ:
чл. 9.01 Можете да размените натрупаните точки за предлагани във верига кина CINELAND продукти и/или услуги, като закупите ваучер:
НАГРАДА | BRONZE | SILVER | GOLD | PLATINUM |
3D ОЧИЛА | 92 | 55 | 39 | 28 |
ВОДА 0,5 л | 110 | 66 | 47 | 33 |
СОДА 0,5 л | 110 | 66 | 47 | 33 |
СОК ПРИСЪН 0,5 л | 147 | 88 | 63 | 44 |
ПЕПСИ 0,5 л | 183 | 110 | 79 | 55 |
МИРИНДА 0,5 л | 183 | 110 | 79 | 55 |
7UP 0,5 л | 183 | 110 | 79 | 55 |
ЛИПТЪН 0,5 л | 183 | 110 | 79 | 55 |
ПУКАНКИ СРЕДНИ | 257 | 154 | 110 | 77 |
ПУКАНКИ ГОЛЕМИ | 330 | 198 | 141 | 99 |
НАЧОС С 2 СОСА | 367 | 220 | 157 | 110 |
БИЛЕТ ЗА КИНО | 480 | 288 | 206 | 144 |
чл. 9.02 Ваучерът можете да откриете във вашият електронен профил и можете да го използвате онлайн или на касата на кината CINELAND.
чл. 9.03 Точките останали след покупка на ваучер за награда можете да използвате по-късно, но в срока на тяхната валидност.
чл. 9.04 За да използвате натрупаните точки в дадена карта, трябва:
(a) Да сте титуляр на картата;
(b) Да я представите на касиера преди трансакцията;
(c) Да се легитимирате, че вие сте титуляр на картата.
чл. 9.05 Натрупаните точки са с валидност 6 месеца от датата на покупката, с която са начислени. Ако не похарчите точките си преди изтичане на срока на валидността им, точките ви ще бъдат унищожени.
X. ЗАБРАНА ЗА ОСРЕБРЯВАНЕ НА ТОЧКИ В ПАРИ / ПРОДАЖБА НА ЗАКУПЕНИ С ТОЧКИ УСЛУГИ/ПРОДУКТИ
чл. 10.01 Абсолютно е забранено заменянето на точки, срещу които да ви изплатим левовата им равностойност в пари.
чл. 10.02 Абсолютно е забранено препродажбата на билети, услуги или продукти, които са закупени чрез точки.
XI. ДРУГИ УСЛОВИЯ:
чл. 11.01 Всякакви проблеми с Програмата трябва да бъдат сигнализирани в тридневен срок на [email protected]. Имейлът със сигнала трябва да е изпратен от регистрирания при издаване на картата и-мейл адрес.
чл. 11.02 Синеленд не носи отговорност, ако в следствие на кражба/загуба се случи злоупотреба с натрупаните точки.
чл. 11.03 Абсолютно е забранено прехвърляне на точки от една карта на друга или от един акаунт в друг.
чл. 11.04 Дневно можете да натрупвате точки само от две трансакции, като максимума точки за една трансакция е 100 точки.
чл. 11.05 В една трансакция можете да използвате само една карта.
чл. 11.06 Не може да използвате в една трансакция частично заплащане с пари и частично с точки. Посочените точки са неснижаеми и не подлежат на никакви отстъпки. Натрупаните точки не са пари и не могат да бъдат обменяни за пари, съответно Клубната карта за Програмата не е кредитна или дебитна карта и с нея не могат да се извършват финансови операции.
XII. Периодично Синеленд има право да изтрие всички натрупани и неизползвани точки, като преди това ще даде едномесечен срок на клиентите да използват натрупаните точки. Проверете вашия профил в уебсайта, за да видите каква е валидността на натрупаните точки.
XIII. Синеленд си запазва правото едностранно и без предизвестие да променя настоящите правила, да увеличава или намалява цените на картите, броя на точките за замяна с продукти/услуги, както и вида на продуктите, участващи в програмата. Информация за условията за използване на картата ще бъде публикувана на ЛОЯЛНА ПРОГРАМА – Cineland
XIV. В случай, че една карта не е използвана повече от 6 месеца, считано от датата на нейното издаване, Синеленд има право едностранно да я закрие и да изтрие натрупаните точки до момента.
XV. Синеленд се задължава да не прекратява настоящата програма за “Лоялни клиенти” без предизвестие. Минималното предизвестие, с което Синеленд ще уведоми клиентите, е 1 (един) месец.
XVI. Картата се издава от и остава собственост на СИНЕЛЕНД.
XVII. Картата не може да се споделя с други лица. Тя е индивидуална и може да бъде използвана само от вас.